Šmoulopárty 5.11.2011

04.12.2011 23:34

Jako každý rok na začátku listopadu, tak ani letos nechyběla naše dámská jízda. Tentokrát ve stylu modro-bílé Šmoulopárty. Všechny holky se důkladně připravily a přišly v parádních šmoulích oblecích. Na začátku proběhl vstup do Šmoulova zaregistrováním svého šmoulího jména a získáním jmenovky:-) Poté následovalo velké představování, stavba co nejvyšší a nejstabilnější šmoulí věže, poznávání přírody pomocí velkého domina, secvičování scénky na vybraná slova (např. rýč, šmoulopostel, autobus,...). K obědu si pro nás Kuchťou připravil Šmoulovačku a modro-bílé Šmouloviny. Vážně dobrota! Jen co nám vytrávilo následovalo představení našich pohádek, básniček, příběhů atd. Po úžasné šmoulí kulturní vložce si všechny vzal do páry Ekologouš. Jelikož Šmoulíci mají rádi přírodu a chtějí ji chránit, tak se pusitli do zkoumání. Vytvořili jsem čtyři zvířecí rodinky Lišek, Káňat, Štik a Vyder. Každá rodinka o sobě zjistil co nejvíce informací a pak je sdělila ostatním. Když už jsme věděli s kým máme tu čest se vidět, vyrazili jsem ven postavit si svůj domeček a pak začal boj o potravu. Zlý Gargamel ale stihl mezi tím zničit kus přírody a tak potravy ubylo a zvířátka se neměla čím živit. Vrátili jsem se zpět do role Šmoulů a rozhodli se, že přírodě chceme pomáhat. Odnesli a vytřídili jsem z ní alespoň trochu odpadků, co jsem cestou zpět nasbírali. Ve Šmoulově jsem zbaštili naše popadané šmoulí věže, zakřičeli oddílový pokřik a vyrazili ze Šmoulova domů.

—————

Zpět