Výprava do Pekla

06.10.2013 10:30

Byla krásná říjnová neděle úplně stvořená pro uskutečnění výpravy. A jelikož jsem holky (a kluk:-), který se ničeho jen tak nezalekneme, vyrazili jsem rovnou do Pekla. A jak se tam jede? Z Hlinska autobusem do Nasavrk a pak už po svých dolů a dolů a dolů... Než jsem ale začali klesat, zahájili jsem výpravu pokřiky a seznamovacím kolečkem. Naše hladové žaludky už žadonily o jídlo, pustili jsme se tedy v parku plném jedlých kaštanů do vaření výborného rizota. A pak už vzhůru za čerty:-) Cestou na nás byly párkrát spáchány nálety, přišla povodeň a dokonce spadla i jedna bomba:-) Když už jsem byly na samém dně Pekla, začali jsem se rozhlížet, kde nějakého čerta zahlédneme. Jaké bylo zklamání, když nikde žádný nebyl:-( Jen jeden ze dřeva, tak jsem u něho alespoň udělali společnou fotku a poté šli pár čertů vyrobit, aby příští návštěvníci, alespoň nějakého objevili:-)

Čas běžel jak o závod a my se museli vypravit z Pekla zpět na zem. Před odjezdem jsem se ještě vyřádili na hřišti a už jen nasednout do autobusu a tradá domů. Snad se brzy zase všechny setkáme na nějaké výpravě!:-)

—————

Zpět